Egy 2015. évi tervezési munkámat szeretném most bemutatni. A tervezés a megvalósulásig több hónapot vett igénybe, és a tervezett termék csak idén kerül piacra.
A megbízó cégének fő profilja a minőségi matracok gyártása, de a jól felszerelt kárpitos üzemükben régóta készítettek kárpitozott ágyakat is. A tulajdonos most látta elérkezettnek az időt arra, hogy a matracok mellett, ágykollekciót is kínáljon partnereinek.
A Vitalwood termékek kizárólag természetes anyagokból, fém alkatrészek felhasználása nélkül készülnek, ezért az ágyak tervezésénél is ez volt a fő szempont. A gondos anyagválogatás és a tervezési irányvonalak meghatározása után a következő fontos kérdés az volt, hogy milyen üzenettel és arculattal mutatkozzon be a piacon az új kollekció. Rövid gondolkodás után felmerült az ötlet, hogy amivel ki lehetne tűnni a nemzetközi piacon a minőség és természetes alapanyagok használatát hangsúlyozó gyártók közül ; a „magyar tradíciók”. Csák Péterrel (kommunikációs szakértő) Visontai Mártonnal (fotós) és a Vitalwood tulajdonosával közösen utaztunk a Göcseji Falumúzeumba, ahol a termékfotózás zajlott.